Največjo podporo gradnji južne obvoznice, kar 100-odstotno, je izvajalec raziskave, Episcenter iz Ljubljane, izmeril v četrtni skupnosti Stari trg-mesto, na drugem mestu je vaška skupnost Legen s 95-odstotno podporo, na tretjem mestu pa sta s 86-odstotno podporo vaški skupnosti Šmiklavž in Štibuh. Najnižjo podporo gradnji obvozne ceste, ki bo nase prevzela tranzitni promet na vstopu v Slovenj Gradec, so izmerili v vaški skupnosti Razbor.
Po podatkih prometne študije, ki jo je za Mestno občino Slovenj Gradec izdelalo podjetje Lineal, bodo južno obvoznico v deležu 45 odstotkov uporabljala vozila v tranzitu, 55 odstotkov pa vozila z začetkom in koncem v Slovenj Gradcu.
Dobri dve tretjini anketiranih menita, da bo življenje ob Celjski in Podgorski cesti po izgradnji južne obvoznice bolj prijazno meščanom. Velika večina, kar 87 odstotkov, jih je mnenja, da se bo po izgradnji izboljšala prometna varnost na ne območju. Kar 78 odstotkov anketiranih je prepričanih, da se po izgradnji južne obvoznice ne bo poslabšala samooskrba občank in občanov, 56 odstotkov pa, da kmetijska zemljišča na tej trasi niso nujna za samopreskrbo prebivalcev mesta.
Občani se zavedajo, da je za zagotovitev zdravega bivalnega okolja nujno potrebno čim več prometa skozi mesto Slovenj Gradec preusmeriti na obvozne ceste. S tem se strinja kar 93 odstotkov vprašanih.
Anketo je opravil Episcenter iz Ljubljane. Namen raziskave je bil izmeriti odnos prebivalcev Mestne občine Slovenj Gradec do gradnje južne obvoznice in ugotoviti njihov pogled na nekatera pereča vprašanja, povezana z gradnjo obvoznice.
Episcenter je po metodi CATI (telefonsko anketiranje) zbral podatke 304 polnoletnih oseb. Vzorec je uravnotežen glede na starostno, spolno in izobrazbeno strukturo polnoletnih prebivalcev Mestne občine Slovenj Gradec. Raziskava je potekala po vseh vaških skupnostih in mestnih četrti v občini med 29. in 31. majem 2023.