Obveznosti, ki bodo prevzete do dne, opredeljenega v prvem odstavku tega člena, zapadejo v breme občinskega proračuna za leto 2021.
Vse kasneje evidentirane prevzete obveznosti se štejejo kot obveznosti, prevzete v breme proračuna naslednjega leta.
Opredeljeni rok ne velja za prevzemanje obveznosti:
• iz naslova zadolževanja občine,
• na podlagi pravnomočnih sodnih ali dokončnih upravnih odločb in poravnav,
• na podlagi odločb po inšpekcijskih službah,
• iz naslova namenskih prejemkov, namenskih sredstev EU,
• za stroške povezane z delovnimi razmerji,
• ki jih v izjemnih primerih posebej predhodno odobri finančna služba občine in pri tem upošteva likvidnost proračuna.
Posredni uporabniki občinskega proračuna Mestne občine Slovenj Gradec (javni zavodi, katerih ustanovitelj je občina) morajo za prevzemanje obveznosti v letu 2021 občinski upravi Mestne občine Slovenj Gradec predložiti:
• dokumentacijo za izplačilo - nakazilo (račun) do vključno 1. 12. 2021,
• zahtevke za izplačilo do vključno 16. 12. 2021.
Neposredni uporabniki morajo računovodski službi predložiti:
• odredbe za izplačilo - nakazilo do vključno 16. 12. 2021.
Sklep v prilogi:
Datum zaključka razpisa | 30. 12. 2021 00:01:00 |