SL EN DE

Javni natečaji

Javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto Inšpektor

Prosto delovno mesto Inšpektor

  • 16 januar 2025
  • Število pogledov: 105
Javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto Inšpektor

Naloge na delovnem mestu Inšpektor se opravljajo v nazivu Inšpektor III, Inšpektor II in Inšpektor I. Delovno mesto je sistemizirano v Skupnem organu Koroške – Medobčinskem inšpektoratu. Delo se bo opravljalo v poslovnih prostorih Mestne občine Slovenj Gradec. Delovno razmerje bo sklenjeno za nedoločen in polni delovni čas. Poskusno delo traja 6 mesecev.


Podroben opis delovnega mesta:

 1 - opravljanje inšpekcijskega nadzorstva na območju občin ustanoviteljic skupnega organa koroške v skladu z ustanovitvenim aktom skupnegaorgana,

2 - nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občine urejajo zadeve iz svoje pristojnosti,

3 - vodenje postopkov in izrekanje ukrepov v skladu z zakonom o inšpekcijskem nadzoru, zakonu o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi,

4 - vodenje postopkov in izvajanje ukrepov v skladu z zakonom o prekrških,

5 - vlaganje kazenskih ovadb za kazniva dejanja,

6 - samostojno oblikovanje poročil o stanju na področju dela inšpekcijskega organa,

7 - vodenje predpisanih in internih evidenc s področja nadzora inšpekcijskega organa,

8 - nudenje pravne in strokovne pomoči,

9 - druge naloge s področja dela oz. po odredbi vodje skupnega organa, direktorja občinske uprave in župana.

ROK ZA PRIJAVO KANDIDATOV: 31.1.2025

Več pa v prilogah

Dokumenti za prenos

Povečaj ali pomanjšaj font:
Ponastavi velikost
Povečaj pisavo
Zmanjšaj pisavo
Barvna shema
Privzeto
Črno na belem
Belo na črnem
Črna na bež
Črno na zelenem
Modro na belem
Črno na rumenem
Modro na rumenem
Rumeno na modrem
Turkizno na črnem
Črno na vijoličnem
Tip pisave
Privzeto
Arial
Verdana
Open Dyslexic
Open Dyslexic Alta
SG logo

Pripomoček pri branju - ravnilo

Z miškinim kazalcem se pomikajte po strani in ravnilo vam bo sledilo.
Za izklop ravnila pritisnite tipko ESC ali gumb za IZKLOP RAVNILA.