Popravek razpisne dokumentacije dne 30.3.2018
Prosimo da prijavitelji uporabljajo razpisno dokumentacijo z dne 30.3.2018
Naročnik: Mestna občina Slovenj Gradec, Šolska 5, 2380 Slovenj Gradec, ki jo zastopa župan Andrej Čas, v nadaljevanju naročnik.
Naročnik vabi k predložitvi ponudbe za oddajo naročila po postopku oddaje naročila male vrednosti na podlagi 47. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/2015, v nadaljevanju ZJN-3).
Na podlagi petega odstavka 46. člena ZJN-3 si naročnik pridržuje pravico možnosti oddaje dodatnih storitev v skladu in na način kot ga določa ta člen.
1.1 Predmet javnega naročila
Predmet javnega naročila je oddaja del za izgradnjo pločnika Šmartno – Sv. Jurij. Naročnik je v ta namen pripravil projektno dokumentacijo in popise del.
1.2 Rok izvedbe pogodbe (okvirni datumi)
- priprava in objava razpisne dokumentacije do 20.3.2018
- odpiranje ponudb do 20.4.2018
- predlog za izbor izvajalca do 18.5.2018
- predvideni pričetek del do 1.7.2018
- predvideno dokončanje del do 31.12.2018
več pa v prilogah spodaj!
Datum zaključka razpisa | 20. 04. 2018 10:00:00 |