Občina bo zagotavljala sredstva za kritje morebitnega primanjkljaja, ki bo izbranemu prijavitelju nastajal zaradi stroškov obratovanja posameznega bankomata.
Primanjkljaj iz prejšnjega odstavka predstavlja razliko med stroški obratovanja in prihodki od uporabe bankomata v posameznem mesecu, pri čemer so stroški obratovanja bankomata naslednji:
- stroški postavitve in amortizacija bankomata,
- stroški zavarovanja bankomata in gotovine,
- najemnina za bankomat,
- najemnina za telekomunikacijski priključek ADSL,
- stroški tehničnega varovanja,
- stroški polnjenja bankomata,
- stroški vzdrževanja bankomata.
Prihodki obratovanja bankomata pa so prihodki od uporabe bankomata, pri čemer se upoštevajo prejete provizije s strani bank izdajateljic kartic, katerih uporabniki so opravljali dvige gotovine in vpogled v stanje na bankomatu.
Občina bo izbranemu prijavitelju zagotavljala sredstva za kritje morebitnega primanjkljaja, ki mu bo nastajal zaradi stroškov obratovanja posameznega bankomata. Izbrani prijavitelj bo mesečno s specifikacijo za pretekli mesec, za katerega se izstavlja račun, izkazal višino morebitnega primanjkljaja, ki ga krije občina. Ne glede na navedeno bo občina primanjkljaj krila največ do višine, ki jo bo izbrani prijavitelj ponudil na razpisu, vendar največ do višine 16.000,00 EUR letno z vključenim davkom na dodano vrednost, preostalo višino primanjkljaja pa bo kril izbrani prijavitelj sam.
Več informacij v spodaj priloženih navodilih in razpisni dokumentaciji.
Datum zaključka razpisa | 8. 07. 2019 12:00:00 |