2006
Junij
Mestna občina Slovenj Gradec (Oddelek za urejanje prostora in varstvo okolja) na Ministrstvo za okolje in prostor RS pošlje smernice za pripravo državnega lokacijskega načrta za gradnjo državne ceste med avtocesto A1 Šentilj - Koper in mejo z Republiko Avstrijo.
April
Ministrstvo za okolje in prostor RS je Mestno občino Slovenj Gradec zaprosilo za posredovanje razvojnih študij in podatkov, ki bodo služili kot vhodni podatek pri izdelavi projekta celovitega razvoja območja tretje razvojne osi.
Februar
Na podlagi ustrezno dokumentirane in utemeljene pobude je Ministrstvo, pristojno za prostor, ki vodi postopek priprave DPN, v skladu z 28. členom Zakona o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1), 10. februarja 2006, sklicalo prvo prostorsko konferenco z namenom, da se uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalnih skupnosti, gospodarstva, interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta oziroma predvidene prostorske ureditve. Na podlagi pridobljenih priporočil je minister, pristojen za prostor, 18. aprila 2006, sprejel »Program priprave državnega lokacijskega načrta za gradnjo državne ceste med avtocesto A1 Šentilj – Koper in mejo z Republiko Avstrijo« (Ur. l. RS, št. 49/06). V programu priprave je bil med drugim določen tudi način pridobitve strokovnih rešitev, kjer je definiran tudi postopek izdelave študije variant.
Predmet izdelave državnega lokacijskega načrta: so vse prostorske ureditve, vezane na izgradnjo nove prometne povezave na območju zgornjega, severnega dela območja 3. razvojne osi (območje statističnih in razvojnih regij Koroške in Savinjske oz. občin, ki spadajo v ti dve regiji).
Funkcija nove prometne povezave: povečati konkurenčnost območja ob razvojni osi, povečati dostopnost in krepitev institucionalnih ter gospodarskih povezav in večja integracija prostora izven obstoječih pan-evropskih prometnih koridorjev.
Namen nove prometne povezave je:
1. zagotoviti medsebojno povezanost središč mednarodnega, nacionalnega in regionalnega pomena na širšem območju Slovenije ter zagotoviti njihovo povezanost z mednarodnimi središči in povezavami ustreznega pomena;
2. zagotoviti prometno povezavo v okviru V. in X. koridorja in med koridorji ter povezanost tujih središč mednarodnega pomena preko ozemlja Slovenije;
3. navezava pomembnejših lokalnih središč v obravnavanem območju na ustrezne razvojne povezave;
4. razbremenitev sedanjih prometnic, ki ne omogočajo ustreznih pogojev za sodoben in varen promet;
Januar
Državni lokacijski načrt za gradnjo državne ceste med avtocesto A1 Šentilj – Koper (AC priključek Šentrupert – AC priključek Arja vas) in Velenjem, Slovenj Gradcem in Dravogradom - sklicana je bila 1. Prostorska konferenca
Prikaz pododsekov in poteka obravnavanih variant na odseku od Slovenj Gradca do AC A1 Šentilj – Koper: