1942
Tlakovanje Glavnega trga z granitnimi kockami
Tlakovanje glavnega trga, 1942
1945 – 1992
Po cesti skozi Glavni trg je potekal ves tranzitni promet na relaciji Velenje-Dravograd, skozi mestno jedro se je valil tudi tovorni in avtobusni promet.
1969
Preplastitev Glavnega trga z asfaltno prevleko. Odstranijo granitne kocke.
Prenova Glavnega trga, asfaltna prevleka, 1969
1992
Vzhodna obvoznica je po izgradnji prevzela nase tranzitni promet, ki je obremenjeval mestno jedro, ne pa tudi lokalnega. Večina prebivalcev se je skozi mesto še vedno vozila z avtomobili in Glavni trg uporabljala za parkirišče.
Uvedli so sistem obveznega enosmernega prometa po sedmih cestah in ulicah (Trg Svobode, Cankarjeva ulica, Šolska ulica, Meškova ulica …). Tovorni in avtobusni promet skozi Glavni trg so prepovedali, dovoljena je bila le dostava.
1995
Glavni trg se je kljub vzhodni obvoznici dušil v mirujočem prometu, prav tako vzporedne ozke ulice, zato so sredino Glavnega trga zaprli za motorni promet s potopnimi valji in uvedli cono za pešce. Zapora ni trajala dolgo, le nekaj mesecev. Na severnem in južnem vstopu v mesto so postavili parkirne hišice z zapornicami. To je bil začetek obračunavanja simbolične parkirnine in nadzora parkiranja z nadzorniki. Prva ura parkiranja je bila brezplačna.
2002
Prenova infrastrukture Glavnega trga je prinesla več površin za pešce, manj za avtomobile, primernejše tlake za pešce, modernejšo urbano opremo, prostor postane prijaznejši za obiskovalce kulturnih in zabavnih prireditev.
Obnovitvena dela na Glavnem trgu, 2001
2007
Začetek gradnje severno-zahodne obvoznice
2008
Začetek parterne ureditve mestnega jedra: Trg svobode, Gosposvetska ulica in park pred gimnazijo.
2009
Zapornice ob parkirnih hišicah se odstranijo, nadomestijo jih semaforji nad hišicami.
od 2012 do danes
Sistem obračunavanja parkirnin se je spreminjal, zapora na sredini se je odstranila. Da se ne bi spremenil v tranzitno cesto, so ukinili brezplačno parkiranje. Takšen prometni režim je v veljavi še danes.
2023
Parterne ureditve mestnega jedra: Vorančev trg, Cankarjeva ulica, Ozka ulica, Poštna ulica
Trajnostna mobilnost - mestno jedro, 2022